تکنولوژی فاسد
درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید
آخرین مطالب
پيوندها
نويسندگان



نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 13
بازدید دیروز : 3
بازدید هفته : 16
بازدید ماه : 1091
بازدید کل : 120815
تعداد مطالب : 182
تعداد نظرات : 18
تعداد آنلاین : 1

بازهای رایانه ای
بازی های رایانه ای




تکنولوژی فاسد

می گویند: "تکنولوژی بدون پرهیز خطرناک است." در زمانی که تکنولوژی بیش از اندازه ترقی کرده، یک دولت فاسد و ستمگر با استفاده از تکنولوژی و سلاح هایی که در اختیار دارد، دست به سرکوب مخالفان خود می زند. خیابان هایی که فقر در آن ها مشهود است، حضور مأموران امنیتی در تمام خیابان ها و یک جو سایبری اجزای تشکیل دهنده عنوان جدید CD Porojekt RED  را تشکیل می دهند. این استودیو که در گذشته خلق شاهکاری چون The Witcher را در کارنامه خود دارد، با ساخت Cyberpunk 2077 می خواهد تجربیات تازه ای را کسب کند.

اولین نکته ای که در این بازی خودنمایی می کند، تاریخ وقوع داستان، یعنی سال 2077 است که در آن رشد و پیشرفت تکنولوژی هایی نظیر ژنتیک، کامپیوتر و شبیه سازی انسان به اوج خود رسیده اند. وجود یک دولت نژادپرست و دیکتاتور منجر به انزجار مردم از تکنولوژی های موجود و تمایل آن ها به بازگشت به دوران سنتی است. تکنولوژی شبیه سازی انسان ها که قرار بود به عامل رشد و ترقی یک ملت تبدیل شود، اکنون از دلایل اصلی بحران تلقی می شود. فقر و فحشا مرزهای خود را در خیابان های شهر گسترش داده اند. باندهای مافیایی که عمده آن ها را جوانان تشکیل می دهند، اموال مردم را به تاراج می برند. مخترعان از روی ناچاری اختراعات خود را در راه های ناپسند به دولت می فروشند و دولت هم آن ها را به سلاح های کشتار جمعی تبدیل می کند.

مواد مخدر و قرص های روانگردان، عمده جوانانی را که از مشکلات مالی رنج می برند، به سوی خود کشانده و ذهن و افکارشان را در جهات خاص شست و شو می دهند. Cyberpunk 2077 قرار است یک عنوان نقش آفرینی Open-World باشد که دست بازیکن را بیشتر از The Witcher باز می گذارد. کونراد توماسکویچ (Konrad Tomaszkiewicz) از این استودیو می گوید: "قرار است این بازی یک معجون کامل و قدرتمند باشد. Cyberpunk 2077 به ما اجازه می دهد تا تجربیات جدیدی را روی تیم خود محک بزنیم." بله، این بازی قرار است استانداردهای جدیدی را وارد سبک نقش آفرینی کند و این سبک را چند قدمی به جلو ببرد.

یکی دیگر از نکات مهمی که در ساخته قبلی این استودیو، یعنی The Witcher به چشم می خورد و بدون اغراق قوی ترین در نوع خود به شمار می رود، شخصیت پردازی فوق العاده قدرتمند در کنار یک داستان عمیق و درگیر کننده بود. داستان در این بازی نقش مهمی را ایفا می کند. هنوز به طور کامل مشخص نشده که شخصیت اصلی آن چه کسی است، اما از تریلری که منتشر شده، می توان فهمید که او یک یک خانم است. نکته ای که در این شخصیت به زیبایی هر چه تمام تر نمایش داده شده بود، صورت پرجزئیات او بود. به طور حتم می توان انتظار داشت که Cyberpunk 2077 یکی از قوی ترین گرافیک های نسل بعد را خواهد داشت که در آن به کوچک ترین نکات نیز توجه خواهد شد و قرار است یک تجربه به یاد ماندنی را از لحاظ سمعی-بصری برای ما فراهم کند.

توماسکویچ می گوید: "انتخاب جهانی که بازی در آن جریان دارد، برای ما کار آسانی بود. از ابتدای فعالیت، ما در نظر داشتیم که بازی برای افراد بزرگ سال طراحی شود." این بدان معنا است که دنیای بازی به اعماق فساد یک جامعه پا می گذارد و از این جهت برای افراد کم سن و سال توصیه نمی شود. سازندگان قول داده اند که این عنوان از نظر سختی شبیه به سری The Witcher باشد و برای شما چالش های جدی و قابل توجهی ایجاد کند. یکی از منابع الگوی بازی، عنوان تحسین شده سال پیش یعنی Deus Ex: Human Revolution است.

ما در آن بازی شاهد سیستم جایگزینی بافت های مصنوعی با اندام مصدوم بودیم که قرار است عیناً سیستمی مشابه در Cyberpunk 2077 هم حضور داشته باشد. از دیگر نکاتی که در تریلر نمایش داده شده به چشم می خورد، موسیقی های ترنس و رپ بسیار زیبا هستند که البته هنوز مشخص نشده که کار آهنگسازی این عنوان را چه کسی بر عهده می گیرد. به احتمال زیاد آهنگساز سری The Witcher در این عنوان نیز حضور دارد. در کل، Cyberpunk 2077 یکی از جدیدترین عناوین بزرگ تأیید شده در صنعت بازی های کامپیوتری است که به لطف CD Project RED حرف های زیادی برای گفتن خواهد داشت.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







دو شنبه 25 دی 1391برچسب:, :: 7:20 :: نويسنده : ali